Commissies 2016-2017

AcCie accie@studieverenigingtwist.nl Marlesca Lindeman, Thom van Hugte, Emmi de Natris, Jeroen van Ravenhorst, Olivier Snepvangers, Rosemarie van der Tol
ConferenCie conference@studieverenigingtwist.nl Marianne De Heer Kloots, Tessa Bos, Pascale Eskes, Gosse Minnema, Dianne Parlevliet, Naomi Remijn, Jur Timmerman
EducaCie
educacie@studieverenigingtwist.nl
Leanne Kuiper, Danique van Aalst, Joanne van der Poel, Naomi Remijn, Cid Swanenvleugel
LustrumCie
lustrumcie@studieverenigingtwist.nl
Gerard Spaans, Loes de Bruin, Clemens Mayer, Luuk Suurmeijer, Vivian Tomson, Dinette van der Weit, Lieke van Zijl
RedacCie
twister@studieverenigingtwist.nl
Guus Pechler, Sean Adams, Femke Blommaert, Gosse Minnema, Jelline Reutlinger, Gerard Spaans, Cid Swanenvleugel, Mare van Welzenis
VakanCie
reiscie@studieverenigingtwist.nl
Leanne Kuiper, Thomas Castelein, Isabella Jordanoska, Lorenzo Oechies, Nina Penning

AcCie
De AcCie organiseert verschillende activiteiten van wisselende aard verspreid over het jaar. Afgelopen jaar organiseerde deze commissie onder andere het jaarlijkse TWeekend, en de T.W.I.S.T.-Games, die weer een groot succes waren.

ConferenCie
Ieder jaar organiseert de ConferenCie de T.W.I.S.T. Taalkundeconferentie. Deze commissie zorgt ervoor dat sprekers vanuit heel Nederland (en erbuiten) interessante taalwetenschappelijke lezingen zullen geven.

EducaCie
De gloednieuwe EducaCie begint dit jaar met het organiseren van studiegerelateerde activiteiten. Samen met de studiecoördinator en de opleidingscommissie verzorgen ze bijvoorbeeld een trackvoorlichting voor eerstejaars en een carrièremiddag met oud-studenten Taalwetenschap.

LustrumCie
De lustrumcie is de 7-koppige draak die dit jaar het 3e lustrum van onze vereniging tot een daverend success zal maken. Op dit moment zijn we hard bezig met een almanak, lustrumfestiviteiten en een groots gala. Het wordt een jaar om nooit te vergeten!

RedacCie
Deze commissie verzorgt het kwartaalblad van de vereniging, de Twister. Naast het schrijven van een artikeltje komen de commissieleden zo nu en dan bij elkaar om te vergaderen. Ook zijn er mensen voor de lay-out en de verspreiding.

VakanCie
Als VakanCie zijn we bezig met de organisatie van een fantastische buiTWenlandreis. Buiten de grenzen van ons koude kikkerlandje zullen we ons storten op een intrigerende cultuur, uiteraard met een focus op de taal! We zorgen ervoor dat alle deelnemers in elk geval een paar woordjes mee kunnen babbelen met de locals en bovendien genoeg gelegenheid krijgen om vakantiekiekjes te maken. We zijn hard aan het werk en kunnen nu al niet wachten!