TWear 2015: Bestel nu je eigen TW-shirt/hoodie!

TWear 2015

De TWearbestellingen zijn geopend! Ook dit jaar kun je bij T.W.I.S.T. weer je eigen taalwetenschappelijke T-shirt of hoodie bestellen, met een ontwerp door één van je mede-T.W.I.S.T.ers! Er zijn ontwerpen ingezonden, er is gestemd, en 4 ontwerpen hebben het uiteindelijk gehaald: dit jaar zullen Darth PIE (door Alain Corbeau), Red het Inuktitut (door Marc Michels), Wug life, en Superzware syllabe (door Marianne de Heer Kloots) op onze eigen TW-shirts en hoodies te bestellen zijn. Onder alle ontwerpen zal het logo van onze studievereniging gedrukt worden. De T-shirts en hoodies zullen te bestellen zijn in 5 kleuren: wit, zwart, groen, blauw en roze. De T-shirts zijn te bestellen in een mannelijke en een vrouwelijke pasvorm, en in de maten S t/m XXL. Alle ontwerp-kleur-T-shirt/hoodie-combinaties zijn mogelijk! Klik hieronder voor afbeeldingen met alle bestelbare hoodies en T-shirts, als je wil weten hoe je shirt of hoodie er ongeveer uit zal zien:

De shirts en hoodies zullen besteld worden bij Joor it Sign & Textieldruk in Leiden, en als je echt zeker wilt weten of je shirt/hoodie goed gaat passen ben je ook welkom om daar de verschillende maten te proberen en kleuren te bekijken! Het gaat om hoodie Gildan 18500 in de kleuren Black, White, Kiwi, Royal en Heliconia; vrouwenshirt Lemon & Soda 1268 en mannenshirt Lemon & Soda 1269 in de kleuren Black, White, Lime, Royal Blue en Fuchsia.

De shirts zullen tussen de €15 en €18 gaan kosten, de hoodies tussen €18 en €21 – hoe meer bestellingen hoe goedkoper. Bestellen doe je door een mailtje naar bestuur@studieverenigingtwist.nl te sturen met: je maat (S/M/L/XL/XXL), T-shirt (M/F)/hoodie, gewenste kleur (zwart/wit/groen/blauw/roze) en ontwerp (Darth PIE/Superzwaar/Inuktitut/Wug life). Bestellen kan t/m 21 juni, daarna sluiten we de bestellingen. Dus mail nu om deze zomer nog trots in je eigen TW-shirt of hoodie rond te kunnen lopen! T-shirts en hoodies zullen gedurende zomer op afspraak afgehaald kunnen worden bij het bestuur.