Vrienden van T.W.I.S.T.

Op de afgelopen tussentijdse ALV (d.d. 13 april jl.) hebben we het concept ‘Vriend van T.W.I.S.T.’ nieuw leven ingeblazen. Tot die tijd hadden Vrienden van T.W.I.S.T. eigenlijk exact dezelfde status als Leden van T.W.I.S.T., en betaalden ze ook even veel. Dit is nu aangepast naar een regeling die hopelijk beter bij de doelgroep ‘Vrienden’ past.

Dus, studeer je geen Taalwetenschap in Leiden maar wil je wel lid van T.W.I.S.T. worden/blijven? Dan is ons nieuwe vriendenlidmaatschap misschien iets voor jou! Hierbij ontvang je de basisdiensten van T.W.I.S.T. tegen een vriendelijk prijsje (€10,- per jaar). Vrienden van T.W.I.S.T. staan op de correspondentielijst en ontvangen bijvoorbeeld de maandmail, uitnodigingen voor activiteiten en ons kwartaalblad de Twister. Zo kan je op de hoogte blijven van de laatste ontwikkelingen binnen de vereniging. Dit lidmaatschap is bedoeld voor alumni, niet-studenten of niet-taalwetenschap-studenten die interesse hebben in de vereniging. Let op, vrienden betalen een toeslag voor toegang tot T.W.I.S.T. activiteiten, en voor de aanschaf van T.W.I.S.T. koopwaar (de vriendenprijzen zijn dus hoger dan de ledenprijzen). Actieve leden zullen dus meer hebben aan een volwaardig lidmaatschap. Wil je vriend van T.W.I.S.T. worden? Voor nieuwe aanmeldingen en omzettingen van je lidmaatschap kun je mailen naar secretaris@studieverenigingtwist.nl.