Boekenkorting bij boekhandel Athenaeum

Sinds kort heeft T.W.I.S.T. een deal met boekhandel Athenaeum, waardoor je als lid korting kunt krijgen op je studieboeken! Volg de instructies hieronder om de boeken te bestellen. Momenteel is bestellen via de lijst niet meer mogelijk, maar je kunt wel nog gebruik maken van de kortingscode van de verenigingspas. Als je deze invult, krijg je alsnog je korting! De boeken worden vervolgens bij je thuis bezorgd.

Boeken bestellen van de lijst (let op: dit is alleen mogelijk in een bepaalde periode voorafgaand aan het semester! Het bestuur zal de leden op de hoogte stellen als het mogelijk is om op deze manier boeken te bestellen).

1. Ga naar www.athenaeum.nl/studieboeken/studieverenigingen

2. Selecteer TWIST, BA Linguistics en vervolgens je jaar en track. Selecteer dan het semester waarvoor je de boeken wilt bestellen.

3a. Indien je al lid bent van T.W.I.S.T., vink dan het vakje aan ‘Ik ben lid van deze vereniging en heb al de kosten die ermee verbonden zijn betaald.’ en ga naar stap 4 (je kan stap 4a overslaan).

3b. Indien je nog geen lid van T.W.I.S.T. bent, laat dit vakje dan leeg. Je kunt verderop aangeven dat je lid van T.W.I.S.T. wilt worden (zie 4a), dan kun je gelijk profiteren van de boekenkorting! Je kunt natuurlijk ook eerst een aanmeldformulier opsturen naar de secretaris en daarna je boeken bestellen.

4. Controleer vervolgens of je boekenlijst voor jouw vakkenpakket klopt en vink de boeken aan die je wilt bestellen. Klik dan op ‘Bestellen’.

4a. Indien je nog geen lid bent van de vereniging, zoek dan in de webwinkel op ‘lidmaatschap TWIST’ en voeg dit toe aan je winkelwagen.

5. Hierna kun je je bestelling afmaken door te klikken op ‘naar afrekenen of reserveren’.

Boeken bestellen die niet op de lijst staan
Voor boeken die niet op de lijst staan kun je een kortingspas voor verenigingsleden gebruiken. Als je boeken bestelt krijg je een mailtje met daarin je bestelinformatie en een bijgevoegd pdf-bestandje van de digitale kortingspas. De code die hierop staat, AMDiscount, kun je gebruiken om altijd 10% korting op Nederlandse boeken te krijgen en 15% korting op anderstalige boeken. Daarnaast krijg je in de winkel 15% korting op niet-Nederlandstalige boeken in de eerste twee weken voor het begin van het semester en de eerste twee weken erna. De overige weken van het jaar is de korting voor niet-Nederlandse boeken gesteld op 10%.

Steun T.W.I.S.T. door boeken te kopen!
Als je deze link volgt en boeken bestelt bij Athenaeum, gaat 5% van de opbrengst naar T.W.I.S.T.! Hier kunnen wij vervolgens weer activiteiten van organiseren. Dus ook als je boeken wilt bestellen die niet-studiegerelateerd zijn, doe dat dat dan vooral met deze link!