Commissies 2017-2018

AcademiCie
academicie@studieverenigingtwist.nl
Lorenzo Oechies, Thom van Hugte, Clemens Mayer, Nina Penning, Renske Walrave
AcCie accie@studieverenigingtwist.nl Emmi de Natris, Marlesca Lindeman, Nina Penning, Marit Postma, Rosemarie van der Tol, Abel Warries
ConferenCie conference@studieverenigingtwist.nl Tessa Bos, Pascale Eskes, Tessi Marks, Naomi Remijn, Luuk Suurmeijer, Jur Timmerman
EducaCie
educacie@studieverenigingtwist.nl
Leanne Kuiper, Danique van Aalst, Didi Batenburg, Joanne van der Poel, Sanne te Riele, Mare van Welzenis
RedacCie
twister@studieverenigingtwist.nl
Cid Swanenvleugel, Sean Adams, Melle Groen, Gosse Minnema, Guus Pechler, Jelline Reutlinger, Gerard Spaans
VakanCie
vakancie@studieverenigingtwist.nl
Laura Stenekes, Wing Si Chui, Marlesca Lindeman, Lorenzo Oechies, Sanne te Riele, Robin Sanchez van Ginkel, Nina van der Vlugt

AcademiCie
Onze jongste commissie zal vanaf dit jaar allerlei studie- en cultuurgerelateerde activiteiten organiseren. Denk hierbij aan lezingen, museumbezoekjes en andere educatieve uitstapjes. Naast het organiseren van deze activiteiten zullen ze elke maand een aantal leerzame én leuke evenementen tippen in de maandmail!

AcCie
De AcCie organiseert verschillende activiteiten van wisselende aard verspreid over het jaar. Afgelopen jaar organiseerde deze commissie onder andere het jaarlijkse TWeekend en de Sinterklaas- en kerstactiviteiten, die weer een groot succes waren.

ConferenCie
Ieder jaar organiseert de ConferenCie de T.W.I.S.T. Taalkundeconferentie. Deze commissie zorgt ervoor dat sprekers vanuit heel Nederland (en erbuiten) interessante taalwetenschappelijke lezingen zullen geven.

EducaCie
De EducaCie is de brug tussen de studievereniging en de opleiding. Deze commissie speelt een rol in de voorlichting over keuzes tijdens en na de opleiding. Samen met de studiecoördinator en de opleidingscommissie verzorgt de EducaCie bijvoorbeeld een trackvoorlichting voor eerstejaars en een carrièremiddag met oud-studenten Taalwetenschap.

RedacCie
Deze commissie verzorgt het kwartaalblad van de vereniging, de Twister. Naast het schrijven van een artikeltje komen de commissieleden zo nu en dan bij elkaar om te vergaderen. Ook zijn er mensen voor de lay-out en de verspreiding.

VakanCie
Als VakanCie zijn we bezig met de organisatie van een fantastische buiTWenlandreis. Buiten de grenzen van ons koude kikkerlandje zullen we ons storten op een intrigerende cultuur, uiteraard met een focus op de taal! We zorgen ervoor dat alle deelnemers in elk geval een paar woordjes mee kunnen babbelen met de locals en bovendien genoeg gelegenheid krijgen om vakantiekiekjes te maken. We zijn hard aan het werk en kunnen nu al niet wachten!

Voor commissieleden:
Let op: vanaf dit jaar werken we met een declaratieformulier. Mocht je dus vanuit de commissie iets willen declareren, doe dit dan met behulp van dit declaratieformulier (inloggen vereist).