Huidig bestuur

Pichi Pichi

17de bestuur van Studievereniging T.W.I.S.T.
Van links naar rechts: Robin Sanchez van Ginkel, Thom van Hugte, Rosemarie van der Tol, Giel van Butselaar en Marit Postma.

Rosemarie van der Tol (Voorzitter)
Roos is een echte communicatiestudente en houdt daarom ontzettend van woorden. Lezen, schrijven en vooral praten zijn haar favoriete dagbesteding. Als ze niet één of ander obscuur geschiedenisfeitje of haar favoriete televisieseries met je aan het bespreken is, is deze plantenliefhebber vaak in kringloopwinkels of karaokebars te vinden. Dit jaar wil ze haar eindeloze enthousiasme, oog voor detail en talent om mensen rond te commanderen in gaan zetten om van T.W.I.S.T. een nog betere vereniging te maken!

Thom van Hugte (Secretaris)
Thom sluit dit jaar zijn BA Taalbeschrijving af en begint volgend jaar aan de Linguistics Research MA. Naast zijn studie besteedt Thom zijn tijd het liefst aan het (willen) leren van een hele fruitschaal aan talen. Ook kun je hem midden in de nacht wakker maken voor potje karaoke of een boswandeling.  Voor Thom is T.W.I.S.T. de afgelopen twee jaar uitgegroeid tot een plek waar hij zich kan ontwikkelen als persoon op allerlei manieren. Hij heeft ontzettend veel plezier met de leden en enkele commissies van T.W.I.S.T., en wil zich nu wagen aan een bestuursjaar. Hij kijkt er nu al naar uit om de maandmail te schrijven!

Giel van Butselaar (Penningmeester)
Na een jaar bij Taalwetenschap en T.W.I.S.T. rondgesnuffeld te hebben, wil Giel als tweedejaarsstudent taalbeschrijving het heft (en het geld) in eigen handen nemen door de studievereniging vooruit te helpen als penningmeester. Of het nou Japanse karakters zijn of een rebus in de nieuwste Twister, Giel houdt erg van puzzelen. Daarom heeft hij veel zin om met de cijfertjes van T.W.I.S.T. aan de slag te gaan. Hij hoopt van het aankomende studiejaar een onvergetelijke tijd te maken voor zowel de eerstejaars als de oude bekende T.W.I.S.T.-leden en kijkt uit naar een jaar vol TW(h)ee uurtjes en leuke uitjes!

Robin Sanchez van Ginkel (Assessor Intern)
Als echte millennial hoopt deze tweedejaars cognitiestudente T.W.I.S.T. goed op de kaart te zetten op het internet. Naast het facebooken, instagrammen en tweeten zal ze ook haar jeugdhobby fotograferen weer oppakken aankomend jaar, waarbij ook de photoshop weer om de hoek komt kijken. Maar wees niet bang, Robin is altijd behulpzaam en begripvol en vindt het heerlijk om met iedereen een praatje te maken. Begin vooral een gesprek over haar serviescollectie of haar liefde voor bloemen en katten, maar wees gewaarschuwd voor haar enthousiasme!

Marit Postma (Assessor Extern)
 Na een jaar lang wikken en wegen heeft Marit eindelijk besloten welke track ze wil doen dit jaar. Waar deze tweedejaarsstudente communicatie niet lang over na hoefde te denken, is dat ze na een jaar lang lid te zijn geweest bij T.W.I.S.T. zich volop wil gaan inzetten voor de studievereniging en daarom bestuurslid wil worden. Marit vindt eigenlijk altijd alles leuk. Als assessor extern zal ze haar talenten om dingen te kunnen regelen goed kunnen gebruiken. Verder houdt Marit vooral van heel veel kletsen met iedereen, schoenen, alles wat roze is of glitters bevat en is ze altijd in voor een happy meal.