Huidig bestuur

Karibu

18de bestuur van Studievereniging T.W.I.S.T., 2019-2020
Van links naar rechts: Wout Damen, Annemiek Vos, Oda Vik, Jelle Christiaans en Jesper Tittse.

Oda Vik (Voorzitter)
Na bijna een jaar te hebben getwijfeld over welke track ze moest kiezen (uiteindelijke beslissing: Beschrijvend), heeft Oda de kunst van voor-en-nadelenlijstjes en onderbouwde beslissingen maken aardig onder de knie. Iets waarvan ze denkt dat het haar dit jaar goed van pas zal komen als voorzitter. Oda kwam afgelopen jaar naar Nederland toe en hoopt dat ze anderen – internationale en Nederlandse studenten – net zo warm kan verwelkomen in Leiden als zij was. Naast studeren en talen leren houdt Oda ervan om media te consumeren in al zijn vormen: van de laatste influencerdrama tot buitenlandse arthousefilms uit de jaren 50 en alles daartussenin. Daarom spreekt het ook voor zich dat je over zo goed als alles met haar een gesprek kan aanknopen. Ze houdt van vrienden maken en hoopt dat jij dat ook doet!

Annemiek Vos (Secretaris)
Na veel T.W.I.S.T.-activiteiten te hebben bezocht, is Annemiek klaar om zelfs nóg actiever to worden bij de vereniging om het een nóg fijnere plek te maken! Daarnaast is ze enthousiast bezig met de minor Mind and Brain, terwijl ze nog wat meer taalwetenschappelijke volgt. Ze is altijd in voor een spelletjesavond en een kopje thee bij het TWee-uurtje en in haar vrije tijd speelt ze graag de viool. Ze probeert zichzelf ook de ukulele en het keyboard aan te leren, iets wat nog niet helemaal goed gaat. Ze heeft veel zin om dit jaar nóg meer plezier te hebben bij de activiteiten, terwijl ze de uitdaging van secretaris aangaat!

Jelle Christiaans (Penningmeester)
Afgezien van het feit dat hij nog maar kort een actief lid bij T.W.I.S.T. is, heeft Jelle besloten om het studeren op een lager pitje te zetten en zich dit jaar volledig in te zetten voor T.W.I.S.T. door penningmeester te worden. Deze tweedejaars student van Beschrijvende Taalwetenschap, die het merendeel van zijn tijd besteed aan het leren van velerlei talen, het lezen van klassieke literatuur en het drinken van veel thee (tenzij te hoge temperaturen hem verhinderen in het uitvoeren van degelijke activiteiten), kijkt niet alleen uit naar het Twee-uurtje, maar ook naar het ontmoeten van veel nieuwe mensen!

Wout Damen (Assessor Intern)
Tijdens zijn eerste jaar van Taalwetenschap, is Wouts liefde voor T.W.I.S.T. alleen maar gegroeid. Na twee commissies te hebben gedaan, wil hij er dit jaar een schepje bovenop doen en verantwoordelijk zijn voor de relatie tussen de vereniging en haar leden. Naast de sociale media en de TWebsite bijhouden, zal Wout dit jaar zijn tijd doorbrengen met het volgen van de Cognitietrack en met zich vermaken met zijn medeleden. Deze activiteiten balanceren met zijn voltijdbaan als plantenmoeder, improvisatiekok en mediocre taalleerder zal een uitdagende, maar leuke taak worden.

Jesper Tittse (Assessor Extern)
Als vierdejaars T.W.I.S.T.-lid en tweedejaars student van Beschrijvende Taalkunde, heeft Jesper er erg veel zin in om deze nieuwe uitdaging van bestuurslid te omarmen. De laatste drie jaar heeft hij Afrikastudies gevolgd en het afgelopen jaar heeft hij besloten om ook aan de BA Taalwetenschap te beginnen, gedeeltelijk dankzij wat T.W.I.S.T. hem over taalwetenschap heeft geleerd. Alhoewel hij pas sinds vorig jaar een actief lid is geworden, kent Jesper veel van onze leden en heeft hij er zin in om er dit jaar nog veel meer te verwelkomen als Assessor Extern. Zijn hobby’s omvatten spelletjes spelen, lezen, reizen, zondigen, sensatiezoeken en mentale breakdowns hebben. En taal.