Lid worden
Wat leuk dat je lid wilt worden van studievereniging T.W.I.S.T.! Mail het ingevulde aanmeldformulier naar de secretaris (secretaris@studieverenigingtwist.nl) om je aanmelding definitief te maken.
Door lid te worden van studievereniging T.W.I.S.T. ga je akkoord met de Algemene Voorwaarden en het Privacybeleid. Wil je mee op het Eerstejaarsweekend in september 2019? Vul dan dit formulier in.

Vriend worden
Wil je vriend van T.W.I.S.T. worden? Je kunt je inschrijven als vriend door het aanmeldformulier voor vrienden in te vullen. Mail het formulier naar de secretaris (secretaris@studieverenigingtwist.nl) om je aanmelding als vriend definitief te maken. De algemene voorwaarden waarnaar verwezen wordt in het aanmeldformulier, vind je hier.

Afmelden
Wil je geen lid meer zijn van T.W.I.S.T.? Mail dan uiterlijk 31 augustus het ingevulde afmeldformulier naar de secretaris (secretaris@studieverenigingtwist.nl) . Je uitschrijving bij de vereniging zal ingaan vanaf de eerstvolgende 1 september, zoals gespecificeerd in de Algemene Voorwaarden.