Lidmaatschappen

Lid worden
T.W.I.S.T. is een vereniging voor studenten van Taalwetenschap en Linguistics, maar ook voor andere taalfanaten! Als lid kun je voor €20 euro per jaar onder andere meedoen aan alle activiteiten, stemmen op de Algemene LedenVergadering (ALV), lid worden van één – of meer – van onze toffe commissies, het kwartaalblad de TWISTER ontvangen en een TWubje oprichten. Voor je precieze rechten kun je terecht bij onze statuten en het HR. Aanmelden doe je door dit formulier ingevuld naar de secretaris te sturen. Tip: open het formulier in PDF Reader om ook digitaal je handtekening te zetten!

Naast het gewone lidmaatschap bieden we ook nog een vriendlidmaatschap en een reünistenlidmaatschap aan.

Vriend worden
Ben jij geen student Taalwetenschap (meer) en denk je niet alles uit een gewoon lidmaatschap te halen? Dan kun je voor €10 euro per jaar vriendlid worden van de vereniging. Je mag dan, soms tegen een meerprijs, alsnog meedoen aan activiteiten, maar bijvoorbeeld niet stemmen op de ALV. Voor je precieze rechten kun je terecht bij het HR. Aanmelden als vriend doe je door dit formulier ingevuld naar de secretaris te sturen. Tip: open het formulier in PDF Reader om ook digitaal je handtekening te zetten!

Reünist worden
Ben je lid geweest van T.W.I.S.T., en wil je de vereniging toch niet helemaal loslaten? Wanneer je (gratis!) opgenomen bent in ons reünistenbestand, kun je ons kwartaalblad de TWISTER ontvangen per mail en nemen we eventueel contact met je op voor conferenties of carrière-evenementen. Voor je precieze rechten, zie het HR. Aanmelden als reünist doe je door dit formulier ingevuld naar de secretaris te sturen. Tip: open het formulier in PDF Reader om ook digitaal je handtekening te zetten!