Nieuwe studenten Taalwetenschap

Beste (aanstaande) taalwetenschapper,

Lijkt het jou leuk om meer over taalwetenschap te leren buiten je studie om en/of wil je graag mensen ontmoeten die net zoveel van taalgrapjes houden als jij? Dan ben je bij studievereniging T.W.I.S.T. aan het juiste adres!

Studievereniging T.W.I.S.T. is een gezellige studievereniging voor studenten taalwetenschap in Leiden. We organiseren veel verschillende activiteiten zoals lezingen, een conferentie en museumbezoeken. Eens in het jaar gaan we op studiereis naar een taalwetenschappelijk interessante plek in het buitenland. Verder organiseert onze EducaCie een carrièremiddag, trackvoorlichting en keuzevakkencafé. Genoeg te leren dus, bij studieveriniging T.W.I.S.T.!

Daarnaast is onze vereniging een plek waar veel vriendschappen gevormd worden. We organiseren namelijk ook niet-studiegerelateerde activiteiten, zoals het jaarlijkse eerstejaarsweekend en het wekelijkse TW(h)ee-uurtje, waarbij we bijkletsen onder het genot van een kopje thee. Daarnaast hebben we regelmatig borrels, feesten zoals een gala, pubquizzen, diners en spelletjesavonden.

Wil je mee op het EerstejaarsTWeekend in Simpelveld van 15-17 september? Geef je dan nu op door even een mailtje te sturen naar bestuur@studieverenigingtwist.nl.

We zien je graag binnenkort terug bij een van onze activiteiten!

Bestuur Wi (2017-2018)

Social media: