Rozenservice

rozen

Dit jaar zal de acCie voor een rozenservice zorgen! Heb je een oogje op iemand en ben je te verlegen om op die persoon af te stappen, of wil je iemand gewoon bedanken als een vriend? Grijp nu dan je kans om deze speciale persoon een valentijnsroos te sturen of wie weet ontvang je er zelf eentje 😉
Je kan  het briefje (zie bijlage) in het postvakje van T.W.I.S.T. (Van Wijkplaats 3) inleveren. Voor de mensen zonder printer hebben wij geprinte versies liggen bij het postvakje. De einddatum voor het inleveren van de briefjes is op 11 februari.
Op het briefje kun je een persoonlijk berichtje schrijven (al dan niet anoniem) voor de persoon voor wie de roos bedoeld is en dien je zijn/haar voor- en achternaam, tijdstip en locatie van afleveren in te vullen. Let op: de locatie mag niet buiten het Lipsius zijn. Mocht je deze informatie nou niet weten van je valentijn, dan zullen wij met hem/haar contact opnemen zodat jouw roos goed terecht komt.

De roos zal 1 euro kosten en deze kun je plakken op het briefje.

In de gehele week van 9 februari zullen wij de rozen rondbrengen aangezien Valentijnsdag op een zaterdag valt.