Sponsoren

T.W.I.S.T. wordt gesponsord door de volgende instanties:

Sponsorkliks
Bestel bij je favoriete online winkels met de sponsorlink van T.W.I.S.T. en steun de vereniging! Een deel van jouw aankoopbedrag zal naar de vereniging gaan, zonder dat jij meer hoeft te betalen. Klik op de link, zoek jouw winkel en shop zoals je altijd zou doen.

Boekenhandel Athenaeum
Bij deze boekenhandel kun je voordelig je (studie)boeken bestellen. Bekijk de pagina ‘Boeken‘ (onder het kopje ‘Studie’ in het hoofdmenu) voor meer informatie over de korting en onze affiliatielink.

JoorIt
Bij JoorIt kun je met korting alle mogelijke kledingstukken bedrukken! Denk hierbij bijvoorbeeld aan tassen, shirts, truien en vesten. Leuk voor commissiekleding, maar ook voor eigen gebruik. Contacteer het bestuur voor meer informatie als je van deze deal gebruik wilt maken.

De Vergulde Kruik
Dit prachtige café gelegen aan de Haarlemmerstraat fungeert als onze stamkroeg. Wil je graag een feest, lezing of iets anders organiseren, contacteer dan het bestuur voor een goede deal voor de achterzaal in dit café!

Het Leids Universiteits Fonds
Dankzij dit fonds, en dan voornamelijk de CASSA commissie, kunnen wij als vereniging subsidies krijgen voor bijvoorbeeld de Conferentie of de vakantie! Ook kun je T.W.I.S.T. sponsoren door je bijdrage van je studentlidmaatschap aan ons toe te schrijven via het LUF. Met het lidmaatschap heb je voor €5,- per jaar leuke kortingen in heel Leiden!