Ga jij binnenkort Taalwetenschap studeren in Leiden?

Je hebt ervoor gekozen om Taalwetenschap te studeren in Leiden. Goede keus!
Leiden is een heerlijke stad vol met geweldige mensen. Daarnaast heeft je nieuwe studie een ontzettend leuke studievereniging: T.W.I.S.T.! Wij organiseren diverse activiteiten voor eerstejaars, waaronder introductie activiteiten in de El CID en gedurende de maand september.

Wij zijn een actieve verplichtingsvrije vereniging die studiegerelateerde activiteiten organiseert, zoals lezingen, een jaarlijkse conferentie en carrièrevoorlichting, maar ook niet-studiegerelateerde activiteiten: borrels, feestjes, filmavonden, uitjes, spelletjesavonden en nog veel meer. Daarnaast hebben wij een eigen verenigingsblad die om de 3 maanden uitkomt, de Twister, en zijn er diverse commissies actief die het bestuur een handje helpen bij het organiseren van al dit plezier.

Voor een sfeerimpressie en overzicht van de activiteiten die georganiseerd worden kan je een kijkje nemen in het fotoarchief of in onze facebookgroep. Ook kun je de laatste Twister lezen. De activiteiten van T.W.I.S.T. zijn een goede manier om je studiegenoten (beter) te leren kennen, en je passies voor linguïstiek en taal te delen.

Je kunt je aanmelden bij T.W.I.S.T. door dit formulier in te vullen: aanmeldformulier. Lidmaatschap kost slechts €20 per jaar.
Ook kun je je nu al opgeven voor het eerstejaarsTWeekend (EJTW) dat plaats zal vinden in het weekend van 11-13 september. Kosten voor het EJTW bedraagt €35-.
Meld je aan door te mailen naar bestuur@studieverenigingtwist.nl of door het aan te vinken bij het aanmeldformulier.

Vragen? Je kan ons altijd mailen!

We hopen je snel te zien!

Groetjes,
Maxime, Marianne, Gerard en Gouming