InterCom zoekt buddy’s!

Vanaf aankomend semester wordt de BA Taalwetenschap omgetoverd tot de BA Linguistics, in het Engels dus. Aangezien er een aantal internationale studenten hiervoor naar Leiden komen, heeft T.W.I.S.T. een buddysysteem opgezet. Als buddy help je een internationale student wegwijs worden in Leiden/Nederland, leer je ze ‘echte’ Nederlandse dingen doen, en kun je ze hier en daar zelfs een woordje Nederlands leren! Daar staat tegenover dat jij in contact komt met iemand uit een andere cultuur (en taal!!), waar jij ook veel uit zou kunnen leren.

Lijkt het jou nou leuk om buddy te worden en een interationale student te begeleiden in het Leidse studentenleven? Meld je dan aan via dit formulier: https://goo.gl/forms/58ZTCpChQklDJX6F2. Als je je aanmeldt zit je nog nergens aan vast! Je krijgt dan binnenkort van ons een buddymatchingsvragenlijst, waardoor wij je met een internationale student kunnen matchen. Er wordt rekening gehouden met zowel jouw wensen als met die van je buddy in het matchingsproces.

Mocht je nog vragen hebben over het buddysysteem, dan kun je daarmee terecht bij de InterCom (Internationalisatiecommissie). Dit kan door een e-mail te sturen naar intercom@studieverenigingtwist.nl of door een van de commissieleden aan te spreken.

Met vriendelijke groet,
De InterCom