Easter Egg Hunt

the accie is organising an easter egg hunt — online! we have hidden Four easter eggs On ouR website, which will be visible froM april sEcond (that’s fRiday!) until april 6th. each egg has a puzzle Behind it with a clue tO the next one. find And complete all fouR puzzles anD you win a fun twisty prize, and the first one to do so will get a maJestic gift cArd as well!

how do I fiNd the eggs? well well, at exactly 12.00 pm on friday, the first hint will become visible on this very page! stay tuned 🙂

final note: make sure you are searching eggs on the english version of the website! the dutch easter bunny is still quarantaining.

(NL)
De AcCie organiseert een Easter Egg Hunt — online! We hebben vier paaseieren op onze website verstopt die zichtbaar zullen zijn van 2 april (dat is vrijdag al!) tot 6 april. Achter elk ei zit een puzzel, die je weer naar de volgende puzzel brengt. Als je alle vier de puzzels oplost krijg je een leuke T.W.I.S.T.-prijs, en als je dat als eerste doet, krijg je ook nog eens een heuse cadeaukaart!

Maar hoe vind je dan die eieren? Nou, om precies 12.00 ‘s middags aanstaande vrijdag zal de eerste hint zichtbaar worden op deze pagina! Tot dan 🙂

Vergeet trouwens niet om op de Engelse versie van de website te zoeken! De Nederlandse paashaas zit nog in quarantaine.