Meteen naar de inhoud

Lid worden

T.W.I.S.T. is een vereniging voor studenten van Taalwetenschap en Linguistics, maar ook voor andere taalfanaten! Als lid kun je voor €25 euro per jaar onder andere meedoen aan alle activiteiten, stemmen op de Algemene Leden Vergadering (ALV), lid worden van één – of meer – van onze toffe commissies, het kwartaalblad de TWISTER ontvangen en een TWubje oprichten. Voor je precieze rechten kun je terecht bij onze statuten en het HR. Aanmelden kan het hele jaar door. Je doet dit door het formulier hieronder in te vullen.

SEPA Doorlopende Machtiging
Naam incassant: Studievereniging T.W.I.S.T.
Adres incassant: Postbus 9515, 2300 RA Leiden, Nederland
IBAN incassant: NL72INGB0001612125

Alleen verplicht als je geen Nederlands IBAN hebt.

Wat is je voorkeurstaal?

Hoe wil je ons tijdschrift 'TWISTER' ontvangen?

Ben je een Nederlandse student?

Wil je je aanmelden voor het Buddy-systeem en gematcht worden met een Nederlandse student die je op weg kan helpen in Nederland?

Door dit formulier te ondertekenen geef je toestemming aan Studievereniging T.W.I.S.T. om een automatische incasso naar je bank te sturen om de jaarlijkse contributie van € 25,- van jouw rekening naar de rekening van Studievereniging T.W.I.S.T. over te boeken. Daarnaast staat het Studievereniging T.W.I.S.T. toe om overeenkomstig met de statuten van Studievereniging T.W.I.S.T. dit bedrag jaarlijks van je rekening af te schrijven. Als je niet akkoord gaat met de afschrijving kun je deze laten terugboeken door binnen acht weken na de afschrijving contact op te nemen met je bank. Vraag je bank naar de voorwaarden. Bij je uitschrijving zullen je persoonlijke gegevens worden verwijderd uit het collectieregister van de vereniging.