NStwEa o’clock

Have you shared your opinion on the BA Linguistics in the National Student Survey (NSE) yet? No? That’s great news — for you! If you come fill out the survey during this Friday’s TWea o’clock, you’ll get a delicious tompouce on us. Make sure to eat it after you’re done, unless you wanna type with sticky fingers. The NStwEa o’clock is this Friday between 14:00 and 16:00 in the T.W.I.S.T. board room (P.J. Veth, room S0.18).

The NSE is a yearly nationwide survey on student satisfaction. By sharing your opinion on the BA Linguistics, you can even win some amazing prizes! You have until March 13th to fill it out, and you can access the survey via the link you received in an email from the university. (If you lost the email or didn’t get one, check out the page below.)

(NL)

Heb jij je mening over de BA Taalwetenschap al gegeven in de Nationale Studenten Enquête (NSE)? Nee? Goed nieuws — voor jou! Als je deze vrijdag de enquête komt invullen tijdens ons TWhee-uurtje, krijg je van ons een heerlijke tompouce. Eet hem wel pas op als je klaar bent, anders moet je typen met vieze vingers. Het NStwhEe-uurtje is deze vrijdag tussen 14:00 en 16:00 in de T.W.I.S.T.-bestuurskamer (P.J. Veth, kamer S0.18).

De NSE is een jaarlijkse landelijke enquête over tevredenheid bij studenten over hun opleiding. Door je mening te geven over de BA Taalwetenschap kun je ook nog mooie prijzen winnen! Je kunt de enquête tot 13 maart invullen, via de link die je in een email van de universiteit hebt gekregen. (Als je die email kwijt bent, of nooit hebt gekregen, kun je hieronder een nieuwe link aanvragen.)