Declaration of Equity

Onderaan deze pagina is de Declaration of Equity te vinden. Deze verklaring is samengesteld door de StOP (Studievereniging Overleg Platform), de Leiden Assessor’s Council (LAssO) en de Advisor to the Executive Board of the University of Applied Sciences (UAS Leiden). De verklaring is ondertekend door studieverenigingen van de Universiteit Leiden en de Hogeschool Leiden, waaronder T.W.I.S.T.

Het doel van de opgestelde verklaring is om verenigingen toegankelijk, inclusief en veilig te maken. Wij, als Studievereniging T.W.I.S.T., doen ons uiterste best om dit na te leven en met alles wat wij doen te zorgen voor een veilige omgeving voor iedereen.

Meer informatie over de Declaration of Equity is te vinden op de website van de Universiteit Leiden, namelijk hier en hier.
Meer informatie over de StOP en wat zij doen voor studieverenigingen is te vinden op hun eigen website.