Meteen naar de inhoud

Sponsoren

T.W.I.S.T. wordt gesponsord door de volgende instanties:

Sponsorkliks
Shop bij je favoriete online winkels met de sponsorlink van T.W.I.S.T. en steun de vereniging! Een deel van jouw aankoopbedrag gaat naar de vereniging, zonder dat jij meer hoeft te betalen. Zorg ervoor dat je adblocker uit staat, klik op deze link, zoek je winkel en shop zoals je altijd zou doen.

INDEX Books
Via INDEX Books kunnen T.W.I.S.T.-leden met korting hun studieboeken voor de BA Taalwetenschap aanschaffen! Kijk op deze pagina voor meer informatie.

JoorIt
Bij JoorIt kun je met korting alle mogelijke kledingstukken laten bedrukken! Denk hierbij bijvoorbeeld aan tassen, shirts, truien en vesten. Leuk voor commissiekleding, maar ook voor eigen gebruik. Contacteer het bestuur voor meer informatie als je van deze deal gebruik wilt maken.

Leids Universiteits Fonds
Dankzij dit fonds, en dan vooral de CASSA-commissie, kunnen wij als vereniging subsidies krijgen voor bijvoorbeeld de Conferentie of de VakanCie! Ook kun je T.W.I.S.T. sponsoren door je bijdrage van je studentlidmaatschap aan ons toe te schrijven via het LUF. Met het lidmaatschap heb je voor €5,- per jaar leuke kortingen in heel Leiden!