Studieboeken

De studieboekenverkoop is gesloten, maar je kunt nog steeds je boeken thuis laten bezorgen met 5% korting!

Samen met Smartbooks organiseert T.W.I.S.T. twee keer per jaar een boekenverkoop. Als T.W.I.S.T.-lid kun je al je verplichte studieboeken voor de BA Taalwetenschap kopen met 10-15 procent korting! Na de besteldeadline (meestal 1 september voor het eerste semester en 1 februari voor het tweede semester) kun je nog steeds je boeken via Smartbooks bestellen met 5 procent korting.

De website van de boekhandel is niet altijd even duidelijk, dus we hebben wat instructies gemaakt voor het plaatsen van een bestelling. Het werkt als volgt:

1. Ga in de weken voor het nieuwe semester naar twist.smartbooks.nl. Klik op het vlaggetje rechtsboven als je de website in het Nederlands wilt bezoeken.
  2. Klik op Bestellen, en vervolgens op het studiejaar waar je boeken voor wilt bestellen.
  3. Kies de boeken die je wilt bestellen en klik dan op Bestellen.
  4. Je wordt gevraagd om in te loggen. Heb je nog geen account bij de Smartbooks-website? Klik dan op Account aanmaken.
  5. Tijdens het registreren wordt gevraagd of je de boeken thuis wilt laten bezorgen, of ze wilt ophalen. Deze keuze kun je nog wijzigen bij het plaatsen van een bestelling.
  6. Als je bent ingelogd en alle boeken aan je winkelwagentje hebt toegevoegd klik je op Opsturen om je boeken thuisbezorgd te krijgen, of op Ophalen studievereniging om ze op te halen. Met de laatste optie kun je de boeken rond het begin van het nieuwe semester ophalen op de universiteit — we houden je op de hoogte!
  7. Je krijg een overzicht van je bestelling. Ziet het er goed uit? Klik dan op Bevestigen en betalen.

Als je tegen problemen aanloopt bij het bestellen van je studieboeken, neem dan vooral contact op met het bestuur!