Welkom bij Studievereniging T.W.I.S.T.!

T.W.I.S.T. is de studievereniging van taalwetenschap te Leiden. Al bijna twintig jaar organiseren we activiteiten voor onze leden die niet alleen hun studie verbreden maar het ook mogelijk maken om medestudenten beter te leren kennen. Jaarlijkse evenementen zijn de buitenlandreis, de T.W.I.S.T. Student Conference en het Talengala. Daarnaast organiseren we lezingen, filmavonden, spelletjesavonden, borrels en nog veel meer! Uiteraard doen we dat niet allemaal zelf: we worden geholpen door de fantastische leden die in onze commissies zitten.

Een lidmaatschap bij T.W.I.S.T. geeft je de mogelijkheid om je medestudenten te leren kennen, maar ook veel anderen die geïnteresseerd zijn in taal. Je ontvangt vier keer per jaar ons verenigingsblad (de TWISTER) en kunt deelnemen aan alle activiteiten die het bestuur en de commissies organiseren. Je mag ook stemmen bij de Algemene Ledenvergadering en zelf lid worden van een commissie. Als lid van T.W.I.S.T. zul je vooral veel vrienden maken en gewoon een hele leuke tijd hebben!

Wil je lid worden? Klik hier om naar de aanmeldpagina te gaan!

Corona-updates

Vanwege de Corona-pandemie vinden al onze activiteiten momenteel online plaats, via Discord of Kaltura Liveroom. We houden je op de hoogte van de laatste ontwikkelingen via onze maandelijkse nieuwsbrieven en social media. Zorg goed voor jezelf en elkaar, blijf gezond, en hopelijk zien we je binnenkort weer in het echt!

Als vereniging houden we ons te allen tijde aan de universitaire richtlijnen en maatregelen, die je op deze website kunt vinden.

Aankomende activiteiten

• Humanities Faculty Symposium: Day 1

di 11 mei 2021  19:30 - 22:00

• Humanities Faculty Symposium: Day 2

wo 12 mei 2021  19:30 - 22:00

• TWhee-uurtje

vr 14 mei 2021  14:00 - 16:00

Koffiekamer Wijkplaats (TWiscord)

(NL)
    Kom op om de week op vrijdag ergens tussen 14.00 en 16.00 langs in de Koffiekamer Wijkplaats (ons TWiscordkanaal) om te oefenen met fricatieven of gewoon gezellig te kletsen. Maak van je eenzame isolatie een thee-nzame isolatie! Je moet helaas (nog) zelf voor thee en koekjes zorgen.

• TWhee-uurtje

vr 28 mei 2021  14:00 - 16:00

Koffiekamer Wijkplaats (TWiscord)

• Borrel with 'alalā

do 3 jun 2021  20:00 - 22:30

De Vergulde Kruik (TWiscord)

(EN)
    Every first Thursday of the month, you can join us in De Vergulde Kruik (our TWiscord channel) for a chat and some drinks!

(NL)
    Kom elke eerste donderdag van de maand gezellig meeborrelen in De Vergulde Kruik (ons TWiscordkanaal)!

• Linguistics Career Day(s)

vr 4 jun 2021 - za 5 jun 2021

Wil je de agenda van T.W.I.S.T. altijd bij je hebben? Voeg ons toe aan je Google Calendar!