Meteen naar de inhoud

Welkom bij Studievereniging T.W.I.S.T.!

IMG_3337(1)
20231010_105811000_iOS 2
20240131_165757
IMG_3352(1)
IMG-20240131-WA0070
20240330_164556000_iOS
IMG_3340(1)
20240313_171148000_iOS
20240208_192059000_iOS
game night (october 2022)
sint maarten (november 2022)
20221208_232228
familiedag (april 2023)
diesgala shakha zonder fed (april 2023)
diesgala feescie (april 2023)
20230202_143231
valentines party roos en sol (february 2023)
talengala (may 2023)
groepsfoto cyprus (january 2023)
game night (december 2022)
previous arrow
next arrow

Wat is T.W.I.S.T.?

T.W.I.S.T. is de studievereniging van taalwetenschap te Leiden. Al ruim twintig jaar organiseren we activiteiten voor onze leden die niet alleen hun studie verbreden maar het ook mogelijk maken om medestudenten beter te leren kennen. Jaarlijkse evenementen zijn de VakanCie-buitenlandreis, het T.W.I.S.T. Student Conference en het Talengala. Daarnaast organiseren we lezingen, filmavonden, spelletjesavonden, borrels en nog veel meer! Uiteraard doen we dat niet allemaal zelf: we worden geholpen door de fantastische leden die in onze commissies zitten.

Een lidmaatschap bij T.W.I.S.T. geeft je de mogelijkheid om je medestudenten te leren kennen, maar ook veel anderen die geïnteresseerd zijn in taal. Je ontvangt vier keer per jaar ons verenigingsblad (de TWISTER) en kunt deelnemen aan alle activiteiten die het bestuur en de commissies organiseren. Je mag ook stemmen bij de Algemene Ledenvergadering en zelf lid worden van een commissie. Als lid van T.W.I.S.T. zul je vooral veel vrienden maken en gewoon een hele leuke tijd hebben!

Wil je lid worden? Klik hier om naar de aanmeldpagina te gaan!

Aankomende activiteiten

Om helemaal up-to-date te blijven bij alle activiteiten van T.W.I.S.T., kun je de Facebook groep, Whatsapp groepchats joinen, of kijken naar de Google Calendar hier beneden!

Wil je de agenda van T.W.I.S.T. altijd bij je hebben? Voeg ons toe aan je Google Calendar!

• Pre-GA Dinner

di 18 jun 2024  18:00 - 19:00

Lipsius Building - Leiden University, Cleveringaplaats 1, 2311 BD Leiden, Netherlands

No way starting a GA on an empty stomach. That’s why the board organizes a Pre-GA Dinner. Come enjoy a poké bowl!

• Election GA

di 18 jun 2024  19:00 - 22:00

T.W.I.S.T.ers, your votes count! Join us on the 18th to elect a new board! Feel free to prepare your own counterboard and run in the elections. Who knows, maybe you’ll be the lucky ones chosen to lead T.W.I.S.T. into her new era?

• TWea o'clock

vr 21 jun 2024  14:00 - 16:00

P.J. Veth s.018

Het is vanmiddag weer tijd voor een TWea o'clock, in de T.W.I.S.T.-bestuurskamer in het PJ Veth, kamer S0.18! Daar kun je om de week op vrijdag langs tussen 14:00 en 16:00 voor een kopje thee met uiteraard een koekje.

• Beach episode

di 25 jun 2024

Katwijk aan Zee, Netherlands

What better way to end off the year than with a little beach day? Join us on the 25th for a trip to Katwijk aan Zee where we can enjoy the sun and the sea alike!

• TWea o'clock

vr 28 jun 2024  14:00 - 16:00