Meteen naar de inhoud

Uitschrijven

Wil je geen lid meer zijn van T.W.I.S.T.? Vul dan uiterlijk 31 augustus dit formulier in. Je uitschrijving bij de vereniging zal ingaan vanaf de eerstvolgende 1 september.

Ben je geen student Taalwetenschap (BA/(Res)MA) meer, maar lijkt het je wel leuk om nog af en toe naar T.W.I.S.T.-activiteiten te komen? Dan kun je voor €10 euro per jaar vriend worden van de vereniging. Je mag dan, soms tegen een meerprijs, alsnog meedoen aan activiteiten, maar bijvoorbeeld niet stemmen op de ALV. Voor je precieze rechten kun je terecht bij het Huishoudelijk Reglement.

Je kunt bij je uitschrijving ook in ons reünistenbestand worden opgenomen. Je wordt dan uitgenodigd voor reünistenactiviteiten en carrière-evenementen.

Doorlopende Machtiging
    Naam incassant: Studievereniging T.W.I.S.T.
    Adres incassant: Postbus 9515, 2300 RA Leiden, Nederland
    IBAN incassant: NL72INGB0001612125

Afmelden geschiedt conform de Statuten en het Huishoudelijk Reglement. Wanneer je je halverwege een collegejaar afmeldt, heb je gedurende de rest van het collegejaar onder andere het recht de TWISTER en maandmail te blijven ontvangen. Persoonlijke gegevens kunnen indien gewenst eerder worden verwijderd dan de gebruikelijke termijn.

Wil je tot en met de eerstvolgende 31 augustus post en mail blijven ontvangen van T.W.I.S.T.?

Wil je in het reünistenbestand van T.W.I.S.T. komen om uitgenodigd te worden voor reünisten-activiteiten van T.W.I.S.T.?

Wil je één keer per jaar 'de TWISTER' ontvangen?

Wat is je voorkeurstaal?

Mogen we contact met je opnemen voor carrière-evenementen?

Door dit formulier te ondertekenen geef je toestemming aan Studievereniging T.W.I.S.T. om een automatische incasso naar je bank te sturen om de jaarlijkse contributie van € 20,- van jouw rekening naar de rekening van Studievereniging T.W.I.S.T. over te boeken. Daarnaast staat het Studievereniging T.W.I.S.T. toe om overeenkomstig met de statuten van Studievereniging T.W.I.S.T. dit bedrag jaarlijks van je rekening af te schrijven. Als je niet akkoord gaat met de afschrijving kun je deze laten terugboeken door binnen acht weken na de afschrijving contact op te nemen met je bank. Vraag je bank naar de voorwaarden. Bij je uitschrijving zullen je persoonlijke gegevens worden verwijderd uit het collectieregister van de vereninging.