Meteen naar de inhoud

Werkgroepen

Op deze pagina vind je wat informatie over de werkgroepen die samenwerken met het bestuur om T.W.I.S.T. in goede banen te laten lopen. Deel zijn van een werkgroep kan een leuke manier zijn om wat van je mede-studenten écht te leren kennen! Daarnaast is het natuurlijk ook gewoon heel leuk om deel te zijn van een werkgroep, leer je vaardigheden die je nergens anders leert en leer je jezelf beter kennen. Over het algemeen zijn werkgroepen minder intensief dan commissies en komen ze minder vaak samen. Wil je je graag aanmelden voor één of meer werkgroepen? Laat het ons weten door een mail te sturen naar bestuur@studieverenigingtwist.nl!

Compositie

compositie@studieverenigingtwist.nl

Deze werkgroep wil het huidige T.W.I.S.T. volkslied vernieuwen, een nieuwe versie schrijven en produceren die meer up-to-date is. Deze werkgroep zal waarschijnlijk niet langer bestaan dan een jaar.

Connectie

connectie@studieverenigingtwist.nl

Connectie is gefocust op het werken aan en onderhouden van de back-end van T.W.I.S.T.’s technologie, specifiek de website, email en bestanden.

Regulatie

regulatie@studieverenigingtwist.nl

Bij de Regulatie bestuderen de leden T.W.I.S.T.’s legale documenten (statuten, HR, privacy policy, etc.), om te zoeken naar fouten en verouderd beleid, en suggesties naar het bestuur te maken over hoe deze dingen moeten worden opgelost.