VU Boekhandel Boekenverkoop

Samen met VU Boekhandel organiseert T.W.I.S.T. twee keer per jaar een boekenverkoop. Als T.W.I.S.T.-lid kun je al je verplichte studieboeken kopen met 10-15 procent korting! Na de besteldeadline (meestal 1 september voor het eerste semester en 1 februari voor het tweede semester) kun je nog steeds je boeken via VU Boekhandel bestellen met 5 procent korting.

De website van de boekhandel is niet altijd even duidelijk, dus we hebben wat instructies gemaakt voor het plaatsen van een bestelling. Het werkt als volgt:

1. Ga in de weken voor het nieuwe semester naar twist.vuboekhandel.nl.
  2. Klik bovenaan de pagina op Order, en vervolgens op Bachelor Taalwetenschap en het studiejaar waar je boeken voor wilt bestellen.
  3. Kies de boeken die je wilt bestellen en klik dan op Bestellen.
  4. Je wordt gevraagd om in te loggen. Heb je nog geen account bij de VU Boekhandel-website? Klik dan op Register.
  5. Als je bent ingelogd en alle boeken aan je winkelwagentje hebt toegevoegd klik je op Opsturen. Je krijgt dan een overzicht van je bestelling. Ziet het er goed uit? Klik dan op Bevestigen en betalen. Je krijgt de boeken binnen een paar dagen thuisbezorgd!

Als je tegen problemen aanloopt bij het bestellen van je studieboeken, neem dan vooral contact op met het bestuur!